فرایند طراحی لوگو

یکی از ویژگی‌های کلیدی لوگو، سادگی آن‌ است ولی این ممکن است توهم را به مشتریان بدهد که طراحی لوگو عملی ساده است و به چند ساعت کار نیاز دارد و برای این کار به مهارت‌های خاص، زمان یا تلاش زیادی نیاز نیست. این تصور کاملاً اشتباه است و چنین روشی برند سازی را به جایی نمی‌رساند. لوگو هم‌زمان هم باید ساده بوده و هم قابل تشخیص باشد.

طراحی لوگوی یک کار بسیار پیچیده است که شامل موارد زیر می‌شود:

  • تعیین وظایف
  • تحقیق کاربر
  • تحقیق بازاریابی
  • جستجوی خلاقانه
  • انتخاب سبک طراحی
  • انتخاب پالت رنگ
  • آزمایش در اندازه‌ها و محیط‌ های مختلف
  • ایجاد یک راهنمای سبک طراحی برای تنظیم موارد درست و نادرست استفاده از لوگو و غیره

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها